Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej poszukuje pracownika na stanowisko sekretarka – praca biurowa.

Sekretarka – 1 stanowisko w pełnym wymiarze czasu pracy w ramach umowy na zastępstwo.

Miejsce pracy: Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Płk. K. Piłata 12

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmowanie korespondencji i przesyłek dekretowanych z kancelarii jednostki
- Prowadzenie dziennika przyjętych dokumentów – korespondencyjnego i podawczego
- Doręczanie Naczelnikom Wydziału Kryminalnego, Wydziału Prewencji, Wydziału Ruchu Drogowego i Kierownikowi Referatu Ogólnego korespondencji i przesyłek po zadekretowaniu i rozdysponowanie ich zgodnie z poleceniami pracownikom za pokwitowaniem w odpowiednich ewidencjach kancelarii.
- Kompletowanie, przechowywanie i rozliczanie dokumentów ostatecznie załatwionych do czasu ich archiwizacji lub brakowania.
- Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli w KPP., prawidłowe zabezpieczenie pieczątek przed użyciem przez osoby trzecie
- Sporządzanie wykazu poczty zwykłej i wprowadzanie do systemu poczty specjalnej.
- Ewidencjonowanie i wydawanie wpływających do KPP pakietów z dowodami osobistymi
- Rozliczanie liczb z dziennika korespondencyjnego
- Rozliczanie i przechowywanie dokumentów ostatecznie załatwionych do czasu ich archiwizacji lub brakowania wg kat. BC
- Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych oraz obsługa faksu.
- Odbieranie na bieżąco służbowej poczty elektronicznej.
- Należyta obsługa gości i interesantów oraz dbałość o estetykę sekretariatu.
- Zachowanie tajemnicy służbowej i realizacja poleceń przełożonego.
- Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego.
- Kształtowanie właściwej atmosfery w miejscu pracy

Warunki Pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- dyspozycyjność
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca biurowa,
- praca w pomieszczeniu
- oświetlenie naturalne i sztuczne

Wymagania związane ze stosunkiem pracy:
- wykształcenie średnie
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń preferencyjnych
- doświadczenie w pracy biurowej
- dobra organizacja pracy
- komunikatywność
- wysoka kultura osobista

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe.
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopie ukończonych kursów, uprawnień, przeszkoleń

Dokumenty należy składać lub przesłać w terminie do dnia 26 maja 2017 roku pod adresem:
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
ul. K. Piłata 12
07-300 Ostrów Mazowiecka

Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia pod numerem telefonu: (29) 746 92 23, (29) 746 92 53.

Źródło:
KPP Ostrów Maz.