Komendant Powiatowy Policji w Ostrowi Mazowieckiej poszukuje kandydatów na stanowisko:
Starszego Referenta – Zespołu Finansów i Zaopatrzenia Referatu Ogólnego w Korpusie Służby Cywilnej.
Miejsce wykonywania pracy: Ostrów Mazowiecka
Adres Urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej, ul. K. Piłata 12.
Warunki Pracy:
- współpraca z pracownikami KPP w Ostrowi Mazowieckiej i KWP z siedzibą w Radomiu;
- oświetlenie naturalne i sztuczne;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy;
- wymuszona pozycja ciała.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu i materiałów w zakresie gospodarki materiałowo-technicznej, oraz inwestycji i remontów;
- prowadzenie magazynu materiałów i sprzętu z zakresu GMT, oraz inwestycji i remontów;
- prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w majątku komendy;
- realizacja zadań w ramach ustalonego limitu finansowego w odpowiednich paragrafów kwalifikacji budżetowej;
- zgłaszanie potrzeb na materiały, sprzęt z zakresu gospodarki materiałowo technicznej, inwestycji i remontów oraz usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Komendy;
- realizacja zadań w zakresie gospodarki żywnościowej dotyczącej posiłków profilaktycznych, napojów oraz wyżywienia psów służbowych;
- zapewnienie środków czystości i materiałów w celu utrzymania w czystości pomieszczeń i obiektów komendy;
- wprowadzanie odcinków mandatów karnych do systemu „MANDATY.MF.GOV.PI”;
- gromadzenie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie;
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji i pracy biurowej;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
- umiejętność przewidywania i rozwiązywania problemów wynikających z zajmowanego stanowiska;
- umiejętność interpretacji przepisów i organizacji pracy.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- życiorys/CV i list motywacyjny;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
- kopie ukończonych kursów, uprawnień, przeszkoleń.
Terminy i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do 08.01.2018 roku
- decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu;
- miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
Sekretariat komendanta
ul. K.Piłata 12
07-300 Ostrów Mazowiecka
z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym: „Ogłoszenie w korpusie służby cywilnej” nr 19563.
Inne informacje:
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
- Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
- Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
- Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
- Wynagrodzenie na zajmowanym stanowisko według mnożnika kwoty bazowej - 1.2520 zł.
- Osoby, których oferty będą spełniać wymagania formalne zostaną poinformowane telefonicznie o kolejnych etapach naboru.
- Prosimy o podanie nr telefonu w CV.
- Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia pod telefonem nr (029) 7469223, 253.
Źródło:
KPP Ostrów Maz.