Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej poszukuje pracownika na stanowisko - pracownik obsługi gospodarczej.
Pracownik obsługi gospodarczej – 1 stanowisko w wymiarze 0,5 czasu pracy w ramach umowy o pracę w Zespole Wspomagającym
Miejsce pracy: Komisariat Policji w Małkini Górnej, ul. Nurska 39
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- codzienne zamiatanie, zmywanie i odkurzanie pomieszczeń w budynku KP
 - codzienne opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich do wyznaczonych miejsc
 - codzienne mycie urządzeń sanitarnych oraz podłogi i ścian wykładanych glazurą w pomieszczeniu łazienki
 - codzienne wycieranie kurzu z urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach
 - mycie i pastowanie podług przynajmniej raz w miesiącu
 - mycie okien i drzwi nie mniej niż dwa razy w roku
 - czyszczenie wykładzin i chodników
 - mycie powierzchni biurek, stołów i szaf
 - podlewanie roślin znajdujących się w pomieszczeniach
 - koszenie trawy na posesji komisariatu
 - zamiatanie powierzchni przed budynkiem wyłożonej kostką brukową
 - grabienie liści i utrzymanie w należytym stanie trawników i rabat kwiatowych
 - w okresie zimy: usuwanie śniegu z chodników, schodów, podjazdów do garaży oraz posypywanie piaskiem oblodzonych powierzchni
 - utrzymanie czystości w pomieszczeniach socjalnych.
 
Warunki Pracy:
- praca fizyczna,
 - praca zarówno w pomieszczeniach budynku, jak również poza budynkiem
 - Wymagania związane ze stosunkiem pracy:
 - wykształcenie zawodowe,
 - dobra organizacja pracy,
 - dokładność, rzetelność.
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
 - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
 - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
 - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe.
 - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
 - kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
 - kopie ukończonych kursów, uprawnień, przeszkoleń
 
Inne informacje:
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
 - Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
 - Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
 - Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
 - Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
 - Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
 - Wynagrodzenie na zajmowanym stanowisku 1.050, - złotych (w przeliczeniu na pełny etat 2.100,- brutto)
 
Dokumenty należy składać lub przesłać w terminie do dnia 17 sierpnia 2018 roku pod adresem:
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
ul. K. Piłata 12
07-300 Ostrów Mazowiecka
Osoby, których oferty będą spełniać wymagania formalne zostaną poinformowane telefonicznie o kolejnych etapach naboru. Prosimy o podanie nr telefonu w CV. Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia pod numerem telefonu: (29) 74 692 23, (29) 74 692 53.